§1 Postanowienia ogólne
- Platforma www.certyfikatomat.com działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Usługi dostępne pod adresem internetowym www.certyfikatomat.pl oraz marką pod nią występującą „certyfikatomat.pl” prowadzone są przez Pawlowsky Holding sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, ul. Cyfrowa 6, 71-441 Szczecin, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000911693, NIP: 8513262057, adres poczty elektronicznej: kontakt@certyfikatomat.pl
- Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Usługi oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez platformę www.certyfikatomat.pl, zasady świadczenia tych usług oraz warunki zawierania i rozwiązywania umów.
- Każdy Klient z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych platformy www.certyfikatomat.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
§2 Definicje zawarte w Regulaminie
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.certyfikatomat.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
- KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- USŁUGA – dostępna w Certyfikatomat.pl usługa stanowiąca przedmiot Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą .
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Platformy.
- PLATFORMA – platforma umożliwiająca składanie zamówień i zakupów usługi wykonania świadectw charakterystyki energetycznej budynków lub części budynków oraz usług z nimi powiązanych przez Klienta oraz świadczenie usług udostępnianych przez Platformę, dostępną pod adresem internetowym: www.certyfikatomat.pl oraz stronami na nią prowadzącymi.
- SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Pawlowsky Holding Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, ul Cyfrowa 6, 71-441 Szczecin.
- UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Usługi zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Platformy.
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Usługi ze Sprzedawcą.
- FORMULARZ AUDYTU – formularz dotyczący audytowanej nieruchomości przesyłany na adres e-mail Klienta, po złożeniu i opłaceniu zamówienia na stronie internetowej certyfikatomat.pl, który należy odesłać uzupełniony w terminie do maksymalnie 40 dni.
- WYKONAWCA – Audytor, osoba fizyczna lub podmiot zewnętrzny wykonujący certyfikacje i wydający świadectwo charakterystyki energetycznej.
§3 Informacje dotyczące usług oraz ich zamawiania
- Platforma www.certyfikatomat.pl prowadzi sprzedaż Usług za pośrednictwem sieci Internet.
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych Platformy nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonej Usługi na warunkach podanych w jego opisie.
- Cena Usługi uwidoczniona na stronie internetowej Platformy podana jest w złotych polskich (PLN). Cena nie zawiera kosztów dostawy.
- Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień.
- Warunkiem złożenia Zamówienia na Platformie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
- Klient zobowiązany jest do podawania w udostępnionych w ramach Platformy formularzach w tym formularzu audytu oraz formularzu zamówienia, wyłącznie prawdziwych, aktualnych i wszystkich niezbędnych danych, w szczególności dotyczących nieruchomości będącej przedmiotem usługi wykonania świadectw charakterystyki energetycznej budynków lub części budynków.
- Przy niektórych usługach podany jest czas realizacji zamówienia. Informuje on ile czasu zazwyczaj upływa od momentu zaksięgowaniu należności za zamówienie do chwili realizacji zamówienia.
- Klient po złożeniu zamówienia na wybraną usługę, zobowiązuję się przesłać uzupełniony Formularz audytu uzupełniony danymi audytowanej nieruchomości na adres formularze@certyfikatomat.pl
- Formularz Audytu, otrzymuje Klient wraz z wiadomością potwierdzającą zamówienie na podany w Formularzu zamówienia adres e-mail.
- Klient zobowiązuję się do dostarczenia wypełnionego formularzu audytu, w czasie do 40 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
- Jeśli uzupełniony formularz audytu, który jest podstawą do wykonania świadectwa charakterystyki energetycznej, niezostanie dostarczony w terminie 40 dni na adres formularze@certyfikatomat.pl, uznaje się, że usługa została wykonana, a Klient, rezygnuje z otrzymania świadectwa charakterystyki energetycznego.
§4 Zawarcie Umowy Sprzedaży
- Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobem, zgodnie z § 3 pkt 4 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
- Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
- Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 3 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
- Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzona dowodem zakupu, który będzie dołączany do Usługi.
§5 Sposoby płatności
- Sprzedawca udostępnia płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności. Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub przelewu z wybranych polskich banków za pośrednictwem platformy PayNow, BLIK.
- Usługa zostanie wykonana dopiero po jej opłaceniu.
§6 Koszt, termin i sposoby dostawy
- Dostawa realizowana jest drogą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Klienta w Formularzu Zamówienia.
- Klient dodatkowo może wykupić usługę fizycznej dostawy na dowolnie wskazany adres. Koszty dostawy są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia oraz są pokrywane w całości przez Klienta.
- Na termin elektronicznej oraz fizycznej dostawy składa się czas wykonywania Usługi oraz czas dostawy przez przewoźnika.
- Klient zobowiązuje się dostarczyć wypełniony formularz audytu w terminie do 40 dni od daty złożenia lub opłacenia zamówienia.
- Fizyczna dostawa realizowana jest wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
- Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzona dowodem zakupu, który będzie dołączany do Usługi.
- Usługodawca zleci wykonanie usługi częściowo lub w całości do Wykonawcy niezwłocznie po dostarczeniu formularza audytu od Klienta na adres formularze@certyfikatomat.pl
§7 Reklamacja usługi
- Zawiadomienia o wadach dotyczących wykonanej usługi oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@certyfikatomat.pl.
- W powyższej wiadomości elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji,
- Odpowiedź na reklamację jest przekazywana drogą elektroniczną.
§8 Prawo odstąpienia od umowy
- Klient ma możliwość odstąpienia od umowy przed wykonaniem Usługi poprzez zgłoszenie na adres e-mail kontakt@certyfikatomat.pl. W wypadku odstąpienia Klienta od umowy, przed wykonaniem Usługi, opłata zostanie zwrócona klientowi w terminie 7 dni na rachunek bankowy klienta, z którego dokonano opłaty. Jeśli Usługodawca przeanalizował już formularz Klienta, a osoba będzie chciała dokonać zwrotu (przed wysłaniem świadectwa charakterystyki energetycznej z podpisem uprawnionego audytora) – zwrot zostanie pomniejszony o koszt pracy audytora w analizie w kwocie 200 zł.
- Umowa o świadczenie Usługi zostaje zawarta na czas wykonania Usługi lub odmowy wykonania Usługi.
§9 Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Platformę zawierane są zgodnie z prawem polskim.
- W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Platformą, a Klientami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.